Helgen!

Yes jag lever, bara lite dåligt med uppdatering. I fredags kom Jenny hit på kvällen, så hon, jag och Linus satt och kollade på Idol, Kändisdjungeln och sen Pireates lite senare. Jenny och jag passade på att snacka lite om det mesta som vi alltid gör, jag kan verkligen sakna våra stunder om jag inte treäffat henne på länge!

Igår sov jag länge som fan, frukost vid typ 3. Sen spenderadews dagen framför "Run's House" som hade marathon på MTV hela dagen och på kvällen blev det bio där vi såg Publis Enemies. Grym film men galet mycket skottlossningar och en extremt skön Johnny Depp!

Idag har vi inte varit utanför dörren på hela dagen. Det va Run's Houde på Mtv idag med, underhållning på hög nivå. Nu har vi ätit middag och chillat galet. Linus har fixat så  jag har massa musik på min dator, vilket är bra! Nu är han i duschen och när han är klar blir det först Kändisdjungeln och sen Film, mys!


Kärlek
Postat av: Jenny

Men puss!

2009-09-13 @ 23:22:45
URL: http://justeatme.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0