Helg hela helgen!

Igår mötte jag upp Jenny, Unity, Lexie och Issa vid 9 för att föra på Nivå. Där inne träffade vi Danne, Robert och deras kompisar. Satt där i någon timme innan vi drog till Metro. Metro va ett sjukt nice ställe med typ en megabur som dansgolv och en övervåning med massa bord och soffor. Framåt 2 drog vi hemåt, vilket slutade med att mitt tåg blev försenat så jag missade bussen. Jag gick hem 3 km kl 3 på natten med klackar och en för tunn jacka. Som tur är har jag världens bästa vän som underhöll mig hela vägen hem istället för att sova. Tack för det skruttis♥

Idag har hittils varit största chilldagen. Slapp bakfyllan idag men är inte direkt pigg för det. Nu har jag precis duschat och ätit, så snart är det dags att börja tagga lite igen. Ikväll blir det krogen igen, nicenice! Älskar att vara 18! Haha.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0