Det är inte varje dag...

Jag vaknade 05:45 av att mami kom in med presenter, godis och levande ljus och sjöng för mig. Söta hon! Vi kramades, bytte presenter och kramades lite till. Jag fick en nya, jättejättejättefin och bra bärbar dator och hon en grön iPod nano. Vi fyller ju trotsallt 18 resp 50 år idag!

Nu har jag varit i skolan en stund och är hemma igen, ska bara chilla runt idag på dagen, fixa med min nya älskling och kanske åka till farsta en stund. Sen ikväll kl 19 kommer hela famlijen och de närmsta i släkten + Markus och Lexie samlas på en restaurang vi hyrt för att fira oss. Jag ska ha så kul med mina närmaste, få så mycket presenter och dricka så mycket champagne och vin! Haha. Sen efter det blir det utång med massa tjejer, galet roligt!

Igår va jag...


och

Idag så...


och till slut

Ikväll ska jag få...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0