Work all night, work all day!

Har precis kommit hem från Willys där jag va med mamma. Willys i älvsjö ligger typ 2 mil bort och jag körde dit och ni kan ju tänka er hur det blev när man passerade Älvsjömässan, galet med trafik. Men jag klarade det, såklart! Storhandlade i evigheter med mamma innan jag körde hem igen.

Har lyckats få förmiddagen att gå i alla fall, nu ska jag ta det lugnt ett tag innan pappa kommer förbi. Då blir det fika och sedan ska jag dra till gymmet med Issa. Bodypump/spinning idag, utmaningsgång. Jag kommer krypa därifrån, I bet!

Efter det blir det hem, duscha och äta. Sen mot centralen för att möta upp Linus, som vi längtat!


Jag och Felicia med träningsverk i somras!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0