Take me to NY, I'd love to see LA!

NU funkar det att skriva, det gjorde det inte på hela dagen igår. I förrigår spenderade jag, Lexie och Issa kvällen på Pilot. Hade trott att det skulle va mycket bätre än vad det va eftersom det va jättelitet. 1,5 våning, få sittplatser och minsta uteplatsen. Men roligt va det, om inte annat gjorde vi det roligt. Så igår låg jag utslagen i sängen i princip hela dagen, hadr Prision Break-marathon och pratade med Linus om vart annat. Sånna dagar är sköna att ha ibland då jag ofta gr saker hela tiden.

Nu måste jag äta frukost och byta om, sen till skolan. Lektion 1 h 20 min, sen träna och hem. Ikväll blir det övningskörning och plugg som gäller. Så mycket vardag det kan bli!


locaknde lockande lockande


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0