Tadadaa!

Igår va vi på Metro med Issa och även Bella från Magaluf. Galet vad den tjejen va saknad och va kul det va att träffa henne igen! Lika galen som där nere haha! Vi drog ganska tidigt och då åkte jag hem och la mig på en gång. Gick upp fett tidigt imorse för att vara på teatern kl 10. Vi repade Grease, vi är fan bäst! Det kommer bli grymt bra!

Ikväll ska jag bara vara hemma, äta middag med Mami och Sten, kolla på fotbollen occh dova tidigt. Imorgon blir det gymmet om jag mår bättre och sen ännu mer kalas. Lillprinsen fyllde ju 4 år igår!

Hippt inlägg, jag vet...


Kärlek
Postat av: S

VA äre du som är ihop med Linus? Han var ju med mig för 3 veckor sen!?

2009-10-11 @ 19:08:37
Postat av: Sofia

synd att IP-adressen lagras och att du kommenterat förut med ditt riktiga namn...smart drag!

2009-10-11 @ 20:41:16
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0