NN

Äckelväder, seg dag. Gick upp för tidigt för att det skulle vara bra imorse, va på Mini kl 10 redan. Som varje lördag. Alltid lika segt att ta sig dit men också alltid lika värt när man väl är där. Vid 12 åkte jag hem i regnet. Hade tänkt gå i stan lite och kolla på jeans och skor och så men regnet gjorde både mig och Hanna otaggade. Så åkte hem och åt lunch istället. Stan får bli nästa vecka med Lexie istället.

Nu blir der Prision Break, vänta på att mamma kommer hem och fixar middag och sen utång ikväll. Lutar åt Pilot faktiskt, har aldrig lyckats ta oss dit någon gång än men ikväll satsar vi, haha! Nu ska jag hämta min mobil som är någonstans och sen sätta på PB.



Jag har nått för svenskt skit, tydligen.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0