Måndagg

Vaknar och det är grått ute. Då menar jag grått som i grått! Riktigt skitväder men inte deppar vi för det. Ska snart åka in till gymmet och träna som jag aldrig tränat förr. Issa och jag ska på Bodypump vid 12 men innan dess ska vi till själva gymmet där de ska peppa alla med en DJ idag. Party kl 11 på morgonen i gymmet, inte helt fel va? Efter det ska vi tydligen bada också, fett mys.

Framåt 3 ska jag möta Lexie i den nya gallerian i Liljeholmen för att shoppa (titta). Det blir mysigt, shoppingrunda med bästa vännen. Sen ikväll ska jag städa mitt rum för det behövs! Plocka upp allt från golvet, rensa, damsuga och byta sängkläder osv. Inte kul men ett måste. Funderar på att ha mössa hela dagen, vädret va ju inte det bästa...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0