In the mood

Hej på er! Jag hade tänkt skriva lite igårkväll men efter att ha loggat in på blogg.se va jag inte alls på humör att skriva längre. Vissa människor har inget liv, that's it! Att ni inte hade nått liv är inte så svårt att lista ut med tanke på hur ni ser ut och vad ni gör, att ni visar alla andra sanningen är bara sorligt...skitsamma egentligen, bara oerhört omoget av killar att lägga en sån kommentar. Vi vet ju alla varför också och det skrattar jag bara åt.

Nog med det. Imorse när jag vaknade va det kolsvart ute och när jag skulle gå va det grått och regningt. Helt deprimerane. Hade dock bara en lektion som tur va och slutade 10:10. Drog raka vägen till gymmet där jag körde 20 minuter på löpbandet och 1 timmes bodypump. Träna med träningsverk är ingen höjdare direkt, men det är väldigt skönt!

Efter det åkte jag hem och åt och nu ligger jag på mage i sängen med datorn framför mig och gör allt för att inte plugga till kemiprovet på onsdag, som jag måste ta tag i lite senare.



Jag saknar dig sjukt<3


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0