Get freaky fuckers!

Jag har sovit alldeles för lite inatt, på tok alldeles för jättelite! Mitt tåg kom in till Centralen 23:50 och även om mami redan stod där och väntade och det gick jättefort att köra hem, så kom jag inte i säng förns 01:30 ändå och klev robotliknande upp 06:00. Fia som sovit 4,5 timme inför en galen dag = stackras omgivningen. Enkel matematik. Stackars Kemi-Emilia kl 08:30. Enkel matematik. Stackars mig hela dagen. Också enkel matematik. 

Jag vet inte ens vad jag skrvier längre, troligtvis för att jag inte kan hålla ögonen öppna. Helt sjukt.

08:30-10 Skola
10:30-11:30 Banken med Mamma
12:00 Lunch i skolan med Lexie
13-15 Skola
15:30-17 Lilla gruppen på Mini
17-19 Middag med Malin
19:30-21 Dans

Orkar inte ens tänka på allt det där, nu ska jag smsa Linus tagga till, det här håller inte. Jag är helt slut i huvet.

 



Åhh jag mår illa...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0