Fredag

Igår somnade jag med världens huvudvärk och vaknade flera gånger under natten av samma sak. Vaknade även av huvudvärk på morgonen, skitjobbigt. Så efter frukosten la jag mig i soffan och sov lite till, vaknade igen och denna gång med feber. Körde iaf till Hemköp med mamma och handlade, går bara bättre och bättre nu och det är verkligen helt sjukt kul! Min syster med familj och mormor har precis varit här på lunch och ikväll är ja barnvakt åt Ludde, trots att jag inte mår så bra. Just nu är han någonannan stans med mamma och de ska snart ut en sväng. Då ska jag passa på att duscha och sova eftersom jag är sjukt trött och lite yr.



Kärlek
Postat av: Melina

om du är intresserad av filmer och personlig stil så har jag en tävling du inte får missa på min blogg!

2009-10-23 @ 15:05:47
URL: http://sundayeve.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0