Feeling good

Det är konstigt hur pigg jag är på mornarna, även idag vaknade jag kl 7 hur pigg som helst. Jag somnade ändå vid 1 igår, 2 timma efter Linus. Vi låg och tittade på nått progam på Discovery och jag är en sån osm inte kan somna om jag inte tittar på Discovery samtidigt. Haha så det och Andra Avenyn låg jag och kollade på helt själv i 2 timmar.
Linus har precis åkt till skolan, han skulle ha en timmes lektion så nu ska jag roa mig själv ett tag. Inga problem eftersom han har både dator och stösta tv:n i sitt rum. Plus att han laddat ner massa filmer åt mig.
Nu ska jag nog duscha och sen lägga mig i hans 1.40-säng och titta på fortsättningen på Lejonkungen. Det är lite synd att jag kan ligga på bredden i hans säng och det enda som sticker ut är fötterna. Jag kommer aldrig bli stor...
Älskar bilden, helt liten. Från och med det ögonblicket han ser det här kommer inte han prata med mig på sisodär 3 timmar...

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0