Cash is king

"Skriv att det blåser utan bara helvete" - Linus. Och ja jag blåste nästan bort när vi skulle gå till Ica och då är jag 170% seriös, jag har aldriv varit med om något sådant. Det va nästan som när jag och lexie flög genom regnmolnet, dödsångest. Åk aldrig till västkusten!
Igår fick jag ett väldigt fint välkomnade på tågstationen, jag har nog aldrig sett någon så glad och jag har nog aldrig känt mig så uppskattad. Fina fina han! På kvällen, efter att ha kollat på lite film, blev vi hämtade av Elias vid 10-tiden. Åkte med honom hem och sen in till stan. Eller ja, stan och stan...haha.
Vid 1 va vi tillbaka hemma och jag tror jag däckade på en gång, så trött som jag va. Kul tjej! Imorse istället vaknade jag kl 7 (helt sjukt) så jag tvingade Linus att sätta på Lejonkungen som han laddat ner. Bästa filmen, galet länge sen! Chillade hela förmiddagen och sov lite till, sen va det ju dödspromenaden, fyfan va sjukt väder! Nu tittar vi på My Super Sweet 16, sjukt program om människor med alldeles för mycket pengar och för lite hjärna...
Ciao sålänge♥

Kärlek
Postat av: Lantis morot

Lilla fia, de är på västkusten man ska bo och jag vet att du saknar mig lite innerst inne :)

I november ska vi mysa och Linus får inte vara med någonstanns och jag har kommit på att ni passar bra ihop : ) puss min lilla älskling :*

2009-10-05 @ 20:17:00
URL: http://johanna-svahn.blogspot.com

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0