...and then we do it again!

Nyss hemkommen från Eriksdal, slutkörd. Mötte upp Issa där vid 15:30 för att köra 1,5 timmes bodypump/spinning. Vi var verkligen taggade innan och det gick ju bra också, jag har nått för styrketräning helt enkelt. Fick även skjuss hem av Issas pappa vilket va väldigt skönt! Nu har jag ätit middag som jag kastade ihop lite snabbt och ska snart ställa mig i duschen.

Har mailat in min labbrapport idag så jag funderar på att ta en kväll med fleraflera Prision Break-avsnitt och skita i matteboken som fortfarande ligger i väskan. Vore så skönt. Så blir det nog, sova tidigt också. Imorgon blir en lååång dag. Bowling och promenad med skolan 10-15, sen Mini, äta och sola med Lexie och dansa på kvällen. Ska börja ladda redan nu tror jag.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0