06:26

Trööööööttt! Inte ens värt ett godmorgon. När mobillarmet startade kl 05:45 undrade jag vem som ringde mig mitt i natten. 1. det va ingen som ringde, 2. det va inte natt. Snacka om ingen koll på någonting, men sen är det ju inte friskt att gå upp innan 6 heller (det är det inte innan kl 10 heller om jag ska vara ärlig). Det tog mig en halvtimme att äta frukost, det är  ju som sagt fortfarande natt. Så nu ligger jag nog lite efter i tiden, ska sätta igång snart.

Idag ska jag först på körlektion 07:30. Sen har jag inte bestämt om jag ska träna eller åka in till stan efter, har hittat en tröja jag ska ha. Vad jag än gör då så ska jag vara hemma i någorlunda tid eftersom jag har en del att göra. Kvällen kommer bestå av packning och lite Jenny Sjölander (vilket betyder lite packning och ballkongen med alldeles för mycket cigg och massa snack). Och det gillar vi!

Och imorgon åker jag till min finaste, gaah va jag längtar och har gjort i typ 3 veckor! Mer om det och honom sen, nu är jalla som gäller!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0