Shopping or therapy?

Jag har varit jättedålig på att skriva eftersom jag dels varit sjuk men inte haft lust. Efter dansen i torsdags kände jag hur jag va påväg att blev sjuk, vilket jag också blev. Ganska mycket sjuk och trodde självklart det var svinis, vilket det inte va som tur var! Så min fredag spenderade jag sängliggandes, med untantag för Kista ett tag med mamma. 

I lördags va jag på Mini trots att jag mådde som jag mådde. Sen på kvällen va det meningen att vi skulle gått ut men min kväll tillbringades med Jenny, te och kladdkaka. Precis lika bra som att gå ut på krogen! Så igår va jag ganska pigg faktiskt, tränade på morgonen och shoppade med mamma på eftermiddagen. Det plus att jag shoppade lite idag med har gjort att jag snart är pank haha, men vad gör det när jag har nya fina saker i garderoben istället?


Leggings från Lindex (som btw har fått in jättemycket fina saker) och
knähöga stövlar med 10 cm klack från Scorett


Armband och nagellack från Lindex och T-shirt från Gina

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0