Nu så

Jag har inte för planer att waista bort min blogg, den gör ju ändå faktiskt lite nytta. För vänner, familj och för mig. Det va nog en vecka sedan jag skrev sist va? Inte så konstigt då blogga inte är det första jag prioriterar när jag är med Linus. Vi har haft världens mysigaste vecka under lovet. Jag blir som en helt ny människa när jag är med honom, han är det bästa för mig - det bästa som hänt mig.

Igår åkte min fina pojkvän hem och det blev ganska tomt som ni förstår. Jag frös som fan hela kvällen och somnade med mössa och mammas raggsockor ganska tidigt. Så imorse vaknade jag med feber (såklart...) så jag låg i min säng och kollade på Riverside hela förmiddagen. Efter lite alvedon och halvsovande mådde jag mycket bättre och åkte till gymmet vid 4 där jag körde ett dubbelpass spinning/bodypump med Issa. Så nu är jag pigg i kroppen men ändå lite trött, ska äta fruktsallad med mamma och titta på någon film eller så. Imorgon blir det upp snortidigt.


min fina (ruttna) blomma från marken jag fick på vår 1 månads-dag haha
finaste blomman i världen!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0