Love is my drug, is my heroine!

Finns det ärligt något som slår att vakna upp bredvid den man älskar? Sen att han ska raka vägen till gymmet är en annan sak men att just den sekunden man vaknar veta och känna att han ligger där. Värmen, tryggheten och hela han. När hans klocka ringde kl 6 första gången (killingtime...) berättade jag tom hur jag drömt om hoinom och sen så va han där. Speciell känsla!
Idag har jag varit vaken sisodär 372390 ggr. Först när klockan ringde första gången, sen andra, sen tredje och sen när Linus gick upp, sen när han höll på i sitt rum i mörkret, sen när han gick ner, när han kom in och hade glömt nått, när han gick igen, när han kom upp, när han bytte om, när han pratade med mig, när datorn lät, när han gick, när någon annan i huset gick, när jag fick sms, när jag frös, när jag bara vaknade och när han kom hem igen. gav  jag upp!
Nu ska jag snart hoppa i dushen, har hela huset för mig själv haha! Sen när Linus kommer hem från skolan blir det lunch och sen kanske Gekås! Puss på det!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0