Om ni inte fanns till, vad gjorde jag då?

Idag va en sån där otroligt ogivande dag i skolan. Vi slutade innan vi ens började, för läraren va sjuk. Sen att jag gick upp 5 för att träna innan skolan så jag skulle hinna med allt jag hade att göra i skolan idag, är en bagatell. Not, så jävla irriterande. Och nu kan jag inte komma igång med pluggandet heller, var är min motivation?



I eftermiddag kommer i alla fall Markus till mig och äter middag och håller mig sällskap. Det uppskattas till tusen, har saknat min fina bror. Som han i princip är. Jag hasr aldrig sett Markus som min vän, mer som min bror eller halvbror. Han tillhör lixom min familj. Det är det possitiva idag det, sen är det bara 1 vecka kvar tills jag åker till Falkenberg, galet vad jag saknar min Linus♥


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0