Busy torsdag!

Kort dag i skolan idag, kemi och sen lite projektarbetesfix med Annika. jag insåg idag hur mycket jag faktiskt kommer sakna min skola när vi går ut, den är ju bäst på alla sätt. Och alla människor i skolan är ännu bättre. det går inte en dag utan att vi skrattar ihjäl oss under någon lektion. Först idag på kemin va det när vi skulle labba och såg ut som fan allihopa och sen när Annika och jag skulle maila och hon hade fått något sjukt mail. Det spelar ingen roll vad man gör, tjejerna får dagarna gå. Jag älskar er!




Är hemma och har ätit lunch nu, ska vila ett tag och sen åka och jobba. Efter det hade jag tänkt träna innan dansen, så när jag kommer hem ikväll lär jag vara ganska så trött.


Kärlek
Postat av: annika

"hola fjolla" hahahaha

2009-11-05 @ 21:20:45

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0