Borta bra, hos dig bäst!

Nu har jag kommit hem och landat i min säng. Tack till min snälla mamma som va på centralen 23:45 och hämtade mig och körde hem oss på en kvart. Har varken orkat packa upp eller förbereda inför imorgon, så trött är jag. Det är segt att åka tåh i 4 timmar, även om man bara sitter still. Sova går ju knappt.

Imorgon ska jag till skolan vid 10 och när jag slutat ska jag möta upp Issa på gymmet för bodypump/spinning. Sen blir det hem och plugga och vila upp mig för torsdagen, som är veckans bästa dag.

Nu blir det sova, ska upp snart. Även om jag har nya rena lakan och ligger i min egna säng så känns det ändå inte bra. Det är något som saknas, någon som står mig närmast. Min kärlek.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0