Vem har varit i skolan hela dagen?

Jag är så extremt jävla trött och jag hade stora planer på att aova på bussen hem från gullmars men där satt jenny så jag va social istället. Solen skiner som fan utanför fönstret och imorgon är det fredag, kan det bli bättre?! Iofs börjar morgondagen med nationella i Ma C, inte nice...såg dock att mamma hade bunkrat upp med smoothies, nötter, mackor och grejjer som jag ska ha med mig så så illa blir det nog inte.

Ikväll blir en riktig pluggarkväll med tanke på provet imorgon, men det blir efter middagen som är tacos ikväll. Vi ska fira min namnsdag lite i förskott. Juste, jag sprang förbi H&M på götgatan innan jag åkte hem och hittade min älskling och letat efter såå länge;


denna fast i lila (fanns inte på hemsidan)


Kärlek
Postat av: Annika

precis en sån i lila har jag ;)

2009-05-14 @ 20:48:55
URL: http://annikkas.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0