Play my song!

Så nu är jag hemma och kan berätta om valborg. i hade det skitbra när vi började kvällen med grillning påminneberg. Jag, lex, mira, jessica, sinnika, elin, gabby, holly, lisa, jonas och david satt på berger och grillade korv och kött, skratta åt fåglar och blev lite packade. När jag och lexie sedan skulle åka mot bromma va det lite svårare att komma upp för berget än det va att komma ner för det två timmar tidigare.

 
på promenad genom skogen

 jag fick en blomma av bästi!

Sedan drog vi som sagt, mot bromma för att möta upp cribb, markus och joel m.fl. Vi gick ute rätt mycket men kom in tillslut iaf och det va så skönt.

 
 
lexie på en älg, våra blåa drickor och de "vanliga" toabilderna

 
någon lindade in  marcus i toapapper haha!

Även om vi va ute ganska mycket så va det en jättebra kväll som slutade med att vi kom hem till solna kvart i 5. Även igår va vi i bromma på kvällen och kom hem 3, tidigt för att vara oss haha. Idag gick jag upp halv 9 för att gå till teatern, mådde mindre bra när jag vaknade, lite bättre nu dock. Däremot har jag så ont i armen att jag tvivlar på att jag någonsin haft såhär ont förut. Är bjuden till sophia och fredrika ikväll men måste göra de besvikna eftersom jag har så jävla ont. Så det blir en lugn lördagskvällför mig, even the best have to rest. Jag vill bara bli bra i den här armen snart!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0