Gårkvällen och idagdagen

Igår va vi i bromma även på kvällen, meningen va att vi skulle föra  och lite så för att sedan dra vidare. Det blev inte riktigt så, istället drog vi hemåt och va hemma till 1. Tråkigt men sådans som måste göras ibland, everything for you. Nu ska jag snart åka till östermalm för att ha mitt sista genrep (föreställning imorgon) och det är alltid litka roligt att träffa alla människor där. Sedan ikväll kan jag inte tala om vad jag ska göra för det är en hemlis för en person jag vet läser varje dag. Det ska dock bli väldigt roligt, vi hörs lite senare.

Ett av gårdagens köp. Fashion against aids på H&M.

Kärlek
Postat av: cilla

awe asså puss på den hemlisen <3

2009-05-30 @ 23:22:59

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0