Godmorgon morgon ...

Godmorgon morgon morgon! Jag har sovit i typ 11 timmar och det va så jävla skönt, jag känner mig hur pigg som helst nu, känns som att det kommer bli en bra dag idag. Kl 13 börjar mitt kemiprov som jag för en gång skull har pluggat till och sedan slutar jag och då ska jag träffa min far inne i stan för fika och lite till shopping. Sedan blir det hem och äta, plugga repliker och om du ser det här jenny sjölander så blir du troligen offer för en prommenad ikväll, jag har aldrig kunnat sitta still när jag är nervös.

Imorgon gäller det - föreställning á miniteaterns bästa "Boyfriend" någonsin som det konstaterats och som det ser ut nu kommer jag ha många vänner och familj i publiken. Jag är så nervös och av erfarenhet vet jag att det är då det går som bäst.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0