Dans dans dans <3

Angående det förra inlägget va det Marcus Fredrik (min trognaste läsare) som spårade, illa där Marran!

Det är slitet idag, sjukt slitet. Men jag är också helt glad i hela kroppen, så det tar över det slitna. Vi har nämligen haft dansföreställning hela helgen och jag msåte erkänna hur jävla roligt det har varit. För det första är streetdace det roligaste som finns och för det andra va publiken fullsatt båda föreställningsdagarna. Det är typ 1000 pers som sätt oss nu, inte lite sjukt eller hur?! Det bästa måste nog ha varit draget och alla människor. Under genrepen har vi fått suttit och kollat på varandra och alla jublar/skriker/applåderar galet och vrålar lite till så fort man gör entré på scenen! Jag älskar det här<3

 
lexie övar galet i logen innan föreställning nr. 1 och jag gör nått

 
jag fick blommor! de ropade upp i högtalarna och så fick man ta med sig dom ut i tacket sen

Ja det va verkligen det roligaste på länge och om någon vecka börjat teaterföreställnigarna också! Jag älskar att stå på scen, jag gör verkligen det! Det togs så många bilder under helgen och mamma har även beställt dvd:n från föreställningen så jag lovar att det dyker upp fler bilder snart. Nu ska jag sova snart, jag är så slut!


Kärlek
Postat av: Marcus

wzup med marcus fredrik egentligen? det ska vara fredriksson och alla dessa smeknamn, marran? :s



dessutom bangade du på ett morgoninlägg som du lovade, du får hålla vad du lovar om din trognaste läsare ska fortsätta läsa bloggen!



annars tackar jag för ett bra inlägg med bilder och allt, chatall ser ju galet fokuserad ut haha :)

2009-05-11 @ 00:04:19

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0