10 saker du inte visste om mig

Jag har nog aldrig hört min mamma kalla mig vid namn, i min familj används endast smeknamn och jag har många!

Jag är gluten- och laktosintollerant, jag tål alltså ingenting med komjölk, vete, råg eller korn i. Ex. fil, yoghurt, mjukost, glass, bröd, pasta, bullar, kakor, såser, kexchoklad osv.

Jag bor själv med min mamma, en önskan jag hade redan som liten.

Jag tar aldrig skit, jag skulle aldrig låta någon trampa på mig och jag är en sådan som skulle slå tillbaka om någon rörde mig

Jag älskar att träna, jag mår dåligt och blir arg om jag inte tränat på minst 2 dagar och det går inte att vara i samma rum som mig när jag är rastlös.

♥  Jag har haft anorexi som utvecklades till ortorexi, När jag fått hjälp för mina ätstörningar (diagnos anorexi) och de ansåg at jag va "frisk" fick jag veta att jag hade ortorexi, dvs att jag förbrukade min energi iform av träning istället för att inte få i mig den alls (träningsnarkomani med ett annat ord).

Jag är alltid kissnödig, det är galet men jag är alltid kissnödig.

♥ Jag hatar när folk berättar hur jag borde vara framförallt hur jag inte borde vara, jag har aldrig haft planer på att vara någons förebild.

Jag är estetisk, jag började i kulturskolan när jag vaa 7 år och spelade flöjt själv/i orkester tills jag va 16 år. Jag börade på teater när jag va 10 år och börjar snart mitt 9:e år på miniteatern. Jag började på dans för ett halvår sedan och har inga planer på att sluta än. Min dröm är att jobba med/som skådespelare.

Jag tror på Gud, jag har inte varit i kyrkan sedan min systerdotter döptes för mer än ett halvår sedan och jag tror att jag va den enda som tog min konfirmation seriöst.


Kärlek
Postat av: jennie

tack fin!

2009-05-28 @ 10:17:42
URL: http://jennieblomqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt starkt och inte ta någon skit. Jag är den perfekta om man vill trampa ner någon, alltså, jag säger ingenting, blir bara allmänt ledsen och blyg, haha. önskar jag var lika stark somd du!

2009-05-30 @ 19:55:16
Postat av: Sofia

anonym: alla har varit där du är, jag med. jag va världens blugaste när jag va liten och efter några år insåg jag att jag inte ville leva så. det är ditt liv och det är du som väljer vad du vill göra med det, ingen annan :)

2009-05-30 @ 23:38:26
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0