Två steg framåt och ett steg tillbaka för mig längre fram än att stå still

Jag har varit på promenad. Promenad genom sköndal, själv. Eller nej inte själv, jag och min rosa iPod har varit på promenad i sköndal. Jag och min rosa iPod som va inställd att att bara spela Håkan. Näst efter A är nog Håkan min bästa vän. Jag tog samma promenadslinga som sist jag va på promenad själv med Håkan, det va sommaren 2007 två dagar innan M skulle komma till mig första och sista gången. Vi va tsm, jag älskade då.

 


Det va fint ute idag och jag gillar sköndal. Jag kan inte säga att jag va ledsen idag, inte heller splittrad. Jag va inte glad och inte heller upprymd. Jag va lite rastlös och behövde rensa. Rensa efter helgen, tänka på hur jag vill vara och hur jag vill bli uppfattad. Jag trodde jag va ute i 25 minuter ungefär, det va 50 minuter. Det gick fort och jag skrattade lite när jag gick förbi parkeringen där jag övningskört idag och såg svarta bromsmärken i marken, jag va lite nöjd med mig själv.






Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0