Such a perfect day?

Mina vänner fyller 18 år en efter en och dem tar körkort på rullande band, vad gör jag? Fyller 18 år om 3 månader och inväntar mitt körkortstillstånd, här kommer man ju långt...

Jag har ätit halva min frukost och är proppmätt men måste stoppa i mig allt för det kommer bli en lång dag idag. Först skola 13-16 och sedan träna 17-18:30. Jag kommer vara hemma vid 19-tiden och då är det plugg som gäller. Min dag ser ganska trist och grå ut, ungefär som vädret alltså. Carro fyller år idag, 17 år. Grattis tjejen, hoppas du får en superduperdag  och nästnästahelg ska vi fira dig dom fan!

Juste, mamma ringde nyss för att kolla om jag va vaken och när vi skulle lägga på sa hon "lycka till" och jag sa "ja". Jag undrar vad det är jag ska göra idag, det vore ju trevligt att veta...


systerdotter♥


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0