Spotify

En rolig grej är att jag och alexandra
fick spotify av en viss E (som jag vet läser) för några månader sen. Ingen av oss fattade någonting och minst jag för jag hade ingen aning om att det kosta eller något. Nu när IPRED-lagen kommit vill alla ha spotify och alla frågar om "invites" konstant. Snacka om lycka att ha en inloggning och massa musik och veta om att andra vill ha det, musik är ju trotsallt bäst i världen.

Jag ville bara säga att vi har spotify och inte ni! Och så ville jag också säga att den där E inte är något att ha, E är precis som alla andra. Men tack E för spotify, vi har bytt lösenorden. Lösenorden som du skapade och va ditt förnamn+efternamn, somliga älskar säg själv lite mer än andra tydligen. Jag tror du är en sådan som kollar på dig själv när du ....ja....när du vet vad.




Kärlek
Postat av: h

haha det är ju bara att ladda ner

2009-05-07 @ 14:30:45
URL: http://hannuis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för fel på "E" egentligen? :O förstår faktiskt inte de.

2009-07-01 @ 19:03:54

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0