Snart så!

Jag som egentligen inte tycker om att titta på tv har spenderat hela morgonen framför rahel ray och greys anatomy. Greys är ju så jävla bra och man kan verkligen inte slita sig, kanske ska köpa boxarna om de finns? Nu ska jag i alla fall gå ner till bussen snart och åka mot Carlssons skola, jag har nog aldrig varit såhär nervös...sen har jag ju aldrig haft huvudroll heller (eller jo mary poppins haha men det gills inte). Jag har räknat ut att inklusive mamma och pappa så kommer jag ha ungefär 10 stycken i publiken som kollar på mig så det här ska nog gå jättebra. Vi hörs lite senare, då kommer det bilder jag lovar! Puss<3


Kärlek
Postat av: markus

lycka till fia! det kommer att gå bäst, för du e bäst!:D

2009-05-21 @ 14:09:55
URL: http://markusjohansson.-blogg.se

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0