Pluggeliplugg

Jag har pluggat så sjukt mycket matte i skolan idag att jag fortfarande är död i huvudet. Medans sammarna hade nationella i Ma B hade vi 4 timmars repetion inför nationella i Ma C som är på fredag. Jag ska få g på provet nu så jag kan bli klar med kursen. Vi ska även göra våra tillval inför 3:an senast på fredag och jag ska troligtvis gå NvMp och lägga till Sv C och Ma E. Ingen mer fysik för min del...

Så när jag kom hem gjorde jag en pluggpaus med middag och lite glass och nu har jag satt igång igen. Läser/kollar på about a boy och snart även bridget jones dagbok för imorgon har vi bokseminarium i engelskan. Måste också fixa mina kemiuppgifter. Herregud jag är inte gjord för att plugga, varför valde jag natur?


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0