My passion, I ain't goning nowere

Sitter här med en skål fil & flingor och en kopp kaffe. Försöker samla tankarna och bestämma mig i vilken ende jag ska börja när frukosten är slut. Ducshat har jag gjort, jag hatar att duscha det första jag gör när jag kliver up men va tvungen nu imorse för att hinna.

Dagen ser ut som så att jag ska åka till skolan om ett tag, skriva nationella i 2 timmar och sedan slutar jag. Då ska jag in till stan, möta lexie och äta lite och sedan gå till dansscenen och repa i 4 timmar. Trött då så ska jag åka hem, duscha och sen hem till Fanny för att leta något till ikväll eller så. Kanske borde ta det lite lugnt i alla fall eftersom det är föreställning imorgon och på söndag.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0