My day

Så nu är jag hemma, finally! Vilken dag...började åt helvete rent ut sagt men slutade bra såklart. Jag blev väckt av Jenny som ringde kl 8, alltså 1,5 timme efter jag skulle gått upp haha. Jag som aldrig skulle springa till skolan för hela dagen är förstörd om morgonen är dålig, spang till skolan. Kom precis i tid och får veta att läraren är sjuk och provet framflyttat. Jag vill slå någon...minst sagt!

Dagen flöt på i alla fall, mycket lektioner dock och jag va så trött. Efter skolan drog jag direkt hem till lexie där vi åt och snackade lite skit och bara va. Sedan åkte vi till dansen och körde stenhårt, föreställning i helgen. Nu är jag så sjukt trött och ska snart sova faktiskt. Det blir en lång helg som börjar med hör- och läsförståelse i Eng B. Längtar tills kursen är avslutad!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0