Looove

Jag måste sett sjukt rolig ut när jag cyklade hem från norra - kjol, klackar och med en hand. Tur att jag kan skylla på min hårfärg...

Jag är nyss hemkommen från sista carlssonshelgen och jag vill typ gråta för det är det bästa jag vet. Idag va vi vär 11 timmar och hade fyra pjäser, snacka om sammanhållning vi fått nu. Efter de här 4 helgerna har jag deffinitivt bestämt mig för att teater är något jag kommer hålla på med i framtiden. Jag går in på mitt 10:e år på mini nu i höst och efter gymnasiet och ett och annat sabbatsår är det teater jag kommer plugga. På vilket sätt vet jag inte men jag ska arbeta som/med skådespelare.


Shakespearecollage -08


Boyfriend -09


Godspell -09




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0