Licence to inte fatta någonting

Godmorgon alla pigga (det är inte jag). Jag har tagit nästan en halvtimme på min nu att vakna och jag känner äntligen hur aptitet sakta kommer så snart ska jag fixa lite frukost. Fick en trevlig komplimang av min mormor som nyss kom innnför dörren; "godmorgon gumman, va du ser ut! hade du lite för roligt igår kanske?", varpå mamma svarar; "men hon va ju hemma igår!". Trevlig tjej den där mormor haha.

Nog om mitt morgonhumör och morgonfrisyr haha, jag måste sätta igång om jag ska få något gjort. Klä på mig, fixa naglarna och äta frukost för snart kommer min bror. Han, mamma och jag ska tillsammans gå på den där 3 timmars kursen man måste gå för att få börja övningsköra idag, kl 2 ska i vara där. Och enligt mamma ska vi prova direkt när vi är klara, jag ska åtminstonne få sätta mig framför ratten och se hur det känns, wish me luck för det kan ju behövas!


spikade framtidsplaner!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0