Krankis

Det är den där hälsodagen igår som gör att jag är sjuk nu, jag så visste att det skulle bli såhär! Jag måste vara i skolan imorgon och på fredag eftersom jag har Eng B nationella båda dagarna och att missa det är inget att rekomendera. Men som sagt jag går runt och och har ont i halsen och mamma nyser så jag antar att vi ska stänga in oss hemma idag hah. 

Jag är trött på ett "jag är sjuk"-sätt men nu är jag uppe och har ätit frukost så det finns ingen mening med att gå och sova igen, måste i alla fall in till stan på synundersökning till körkortstillståndet. Mer än så + lite plugg, blir det nog inte idag. Om vädret håller i sig och det fortfarande är varmt ute när solen kommer till vår ballkong ska jag sätta mig där och läsa min engeleskabok i eftermiddag.


Kärlek
Postat av: Elli

Stackare! Sa ju att det var ovärt ifall man inte skulle gå på den där jävla sam-exkutionen...

2009-05-06 @ 09:11:23
URL: http://ienannandelav.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0