It's okey

Det blev en dag hemma idag, har ont i halsen på ena sidan och vill ju inte bli värre till helgen, därför blir jag hemma imorgon också. Kommer ni ihåg att jag egentligen skulle opererats idag? Nu skulle jag väl vara påväg hem mef en förhoppningsvis ny arm och hur ledsen och besviken jag än är över att det blev uppskjute så har jag ju faktiskt ont i halsen idag. Det betyder att de troligtvis inte opererat mig i vilket fall som helst, lite läskigt när man tänker så.

Iallafall...efter lunch åkte jag med mamma till farsta (lön idag, wihu) och införskaffade mig en ny tröja, en topp och en skjorta från herravdelning på H&M. När jag kom hemoch insåg att min garderob och min klädbyrå börjar krympa fick jag något ryck och städade hela rummet, jätteskönt faktiskt. Flyttade även ut mina fina skor från min walk-in-closet så att de faktiskt syns.




såhär såg jag ut idag btw (och förlåt för ett stökigt rum)


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0