"I own you" ...you wish!

Tro det eller ej men jag är pigg och det va inte igår haha. Jag har kommit fram till hur mycket jag älskar mornar och hur mycket jag älskar att träna och hur bra det blir när man morgontränar! Jag gick upp 5:20, åt frukost, drog på mig träningskläderna och åkte. Spinning 45 minuter kl 7, hemma igen 8:15. Även om det är skönt att sova så känns det tusen gånger bättre än att vakna kl 11, slappa runt och sedan vara i skolan 12:30. Nej, sånt är inget för mig...

Jag tycker det är jätteskönt med slappardagar då man inte gör någonting och går runt i mukiskläder hela dagarna men det är till för helger, på vardagar har man ändå skola och massa plugg och då kan man likagärna ligga i till 100% och sedan ta ut en välförtjänt vila.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och sedan börja fixa mig iordning lite smått, läsa igenom mina 3 olika manus och göra lite kemiuppgifter. Har bestämt mig för att vara i skolan kl 13 när vi börjar och plugga hemma innan istället för att sitta där och göra det.


och vafan är det här? "söt som socker", vadå dennis äger mig? är jag värd 345,228$ (el kanske £, jag vet inte) och jag har tydligen över 1,500,000 i saldo (konto?) och om det är i $ el £ är det ju inte att leka med! to be honest så fattar jag noll...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0