I <3 miniteatern

Hej på er! Jag kom nyss hem efter en lång dag, skola till 15:30 och sedan direkt till mini. Haha det känns som jag inte gör annat än skola och mini just nu men det är slutspurten så jag ligger i. Idag hade vi vår sista repetion innan genrepet och föreställningen på torsdag. Det kommer ärligt bli den bästa "boyfriend" i världshistorien och jag hoppas vi får mycket publik, det blir så mycket roligare då! Jag vet redan lite folk som kommer och tittar, mina närmaste och lite andra kompisar, tack till er. Ni andra, kom!

Nu ska jag äta middag och sen lägga mig och dö i soffan eller nått haha.


Kärlek
Postat av: Hannah

I'll be there, om jag inte blir sjuk igen! men jag ska verkligen försöka bli frisk. för jag vill se dig!! och träffa dig, saknar dig ju :( ska försöka få med maria också, har inte pratat med henne på ett tag. men kollar med henne typ imroogn :)<3

2009-05-18 @ 23:47:25
URL: http://reflekterad.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0