Grattis mig

Det är hur härligt som helst att känna känslan av att Ma C är klart (om jag får godkänt såklart), en till kurs avbockad. Dessutom känner jag mig utvilad, det är fredag och jag har namnsdag. Det känns som att det inte kan bli mycket bättre. Jag vill inte alls sitta inne när det är såhär fint väder så jag ska snart ge mig iväg igen, ta pendeln till sumpan där jag tror ni vet vem jag ska träffa. VI ska börja med att föra hos henne och sedan drar vi på grillparty ikväll, sjukt nice. Har även planer på att kanske dra till bromma, vi får se var kvällen slutar. Jag kan i alla fall inte gå till teatern imorgon, pga min arm. Däremot ska jag dit på söndag och hjälpa till/kolla på föreställningarna som är då.

Nu ska jag forstätta tagga samtidigt som jag börjar fixa mig lite, ha en bra fredag alla!





Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0