Godmorgon

Godmorgon läsarna! Helt seriöst så vaknade jag 20 minuter innan mobillarmet gick och vet ni av vad? Eftersom jag sov ensam inatt så hade jag inte min dörr till rummet ständ och 6:41 vaknade ag av att solen från vardagsrumsfönstret sken rakt in på mitt ansikte. Jag är en sån som tror på lite allt möjligt så jag är övertygad om att det här kommer bli en bra dag! Jag ska snart sätta fart och gå och borsta tänderna och klä på mig, kanske ska platta håret idag också vad tycker ni? Ska åka till skolan om en timme ungefär och börjar dagen med ett bokseminarium i engelskan. Sedan i eftermiddag har jag fysik och kemi. Halv 5 ska jag möta upp lexie på odenplan där vi ska sola och sedan åka och fixa lite saker.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0