Föreställningar hit och dit

Jag sprang som en liten galning för att hinna med sista direktbussen från gullmars hem, måste sätt roligt ut men jag hann så det bjuder jag på haha. Skönt att vara hemma efter en lång dag som avslutades på mini som vanligt på måndagar. Vi har föreställning om 1,5 vecka så vi låg i som fan med repet idag, jag är helt slut i huvet av att ha nötit repliker och helt slut i käkarna efter att ha sjungit med Kim. Vi sjöng verkligen låtarna hur många gånger som helst och kom på massa saker under tidens gång så det kommer bli så jävla bra! Kom och kolla vet ja, torsdag i kristihim så man är ledig, jag lovar att det kommer va skitbra!

Som jag sa innan så ska det vara en "dagens" idag också, right?

 

* Jeans från JC
* Topp från H&M
* "Jacka" från H&M
* Till det vita tygskor


Kärlek
Postat av: e.

linnet var skit snyggt!

2009-05-12 @ 22:24:31
URL: http://enarva.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0