Döda ett bajenbarn, tjalalalalalaaa

Det bräns fortfarande i mitt ansikte och på min mage från solningen i förrigår men ska man va fin får man väl lida pin, eller nått. Det känns lite som att mitt sommarlov redan börjat för jag har varit i skolan en halv dag när den här veckan är slut. Sjuk måndags och tisdags, halvdag igår och tagit ledigt idag och är ledig imorgon. Nästa vecka är som vanligt igen och den måndagen efter det ska jag opereras så då kommer jag inte vara där heller. Aja tur att jag inte har så mycket kvar att göra i alla fall.

Att jag tagit ledigt idag är för att jag ska på begravning, min systers mans farfar har gått bort och jag har lovat att närvara för min systersons skull eftersom det kan bli jobbigt för en 3,5 åring som inte riktigt vet vad det handlar om. Jag ska ta massa bilder på honom och min systerdotter så får ni se hur sjukt söta dom är lite senare ikväll.

Juste en sak till


Kärlek
Postat av: Anonym

felfel

2009-05-28 @ 23:13:00

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0