Day of Days

Åh vilken alldeles utomordentligt  fantastisk dag! Den började med att jag, som vanligt, vaknade i min lilla lilla säng och sträckte på mig väldigt länge. Jag åt brownies och drack en hallonsmoothie till frukost och mamma undrade varför jag har avvikit från min diet.

Dansen började klockan ett och jag var väldigt nervös men ändå taggad, MEN FAN VAD BRA DET GICK! Det var ca 536 personer i publiken och alla hurrade när vi dansade och hoppade runt, galet draaaaaaaaaaaaaag! :)

Nu sitter man här hemma hos nån galning och chatall är jävligt full, my partner in fucking crime! hon är så rolig :) vi har nästan likadana frisyrer idag och det är inte en slump kan jag lova eftersom vi fixade till oss tillsammans.


Dagens outfit:

Svarta tights: Dressman 6943 kr
Klänning: Ok/Q8 vid Brommaplan 15 kr
Dansfrilla: Fixad så in i helvete! gratis... (Hårsprayen sprang på 45 kr)




Kärlek
Postat av: madeleine

hahaha ofta man äter brownies till frukost stumpan? :D fast visserligen åt jag popcorn till frukost idag (a) ^^

2009-05-10 @ 11:47:28
URL: http://iwontlookback.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0