DAAANS

Nymålade naglar och en stor handduk i håret, jag känner mig oerhört fin! haha. Duktig som jag är åt jag faktiskt gröt till frukost, vi ska ju faktiskt dansa hela dagen så nu behöver man massa energi. Jag ska först åka in till stan och möta upp min bästa kompis och sedan går vi till vasateatern. Där har vi träning i 3 timmar och sedan matpaus och sen föreställning. Shit jag blir lite nervös när jag täner på det, galet att det kommer sitta hundratals människor framför och titta på oss, en till rolih grej är att placeringarna är satta så att lexie står längst fram med mig och vid ett tillfälle står jag där själv också.

Nu måste jag nog göra något annat för att nervositeten ska försvinna.



 

Kärlek
Postat av: Senasteinom

Adda mig på msn söt <3 illle[email protected]

2009-05-09 @ 18:06:54

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0