Cuz someone had a bad day

Långlånga dag, jag är så trött. Jag kom nyss hem och ansträngde mig så mycket att jag gjorde fil m. flingor till middag. Lyxigt va? Mami jobbar och jag har redan lagat mat en gång idag så mer än så blev det tyvärr inte haha.

Snacka om att vi blivit lata i skolan under vår casefria period, alla är helt slutkörda efter 2 lektioner och tre timmar känns som en evighet. Som tur va hade jag en arg kompis vars lektioner va inställda och behövde moraliskt stöd eller nått och kom till min skola och livade upp stämningen. Tack för det. Efter skolan va jag på teatern en sväg, repade lite och det sitter riktigt bra nu, huvudroller är inte alltid så lätta trotsallt.



Imorgon har vi först hälsodag och ska spela brännboll mellan 10-14 i judasskogen el vad det hette. Lycka till med det för mig, jag får väl vara dommare eller nått sådant flashigt! Sedan blir det shopping och middag i stan med lexie. Puss på det säger jag bara. Jag ska köpa min bikini jag suktat efter hur länge som helst och skorna jag sett. Visar såklart allt imorgon, håll utkik!


Kärlek
Postat av: Emelie

Åh kul och se vad du handlar :D <3

2009-05-04 @ 20:31:16
URL: http://celebratelife.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0