Bästaste boyfriend

Det gick så bra trots att nervositeten inte släpte efter genrepet, utan va lika stor när vi började föreställningen. Jag hade tur som hade lexie, elli, annika, jossan och malin i publiken (och mamma och pappa såklart haha) så det kändes lite bättre att veta att de satt där. Jag hde nog aldrig varit så nervös och jag vet inte varför för jag har spelat stora roller förut. I vilket fall som helst va det sjukt kul och det gick hur bra som helst. Jag har hört att det togs mycket bilder och har även sett några så jag laddar upp såfort jag får tid.

Nu på kvällen har jag och lexie varit och solat på odenplan och ska bara ta det lugnt ikväll för det är lite för dåligt väder för att grilla. Imorgon däremot ska vi ut på kvällen. Dock ska jag ta det lugnt i helgen för genrep på lördag med min riktiga grupp och föreställning med den pjäsen på söndag. Gash vad jag ser fram emot det - älskar miniteatern<3


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0