Back in the days

Det blev en tidig lördagskväll ikväll, hemma innan 12. Jag hade en heldag på Carlssons med genrep och massamassa skratt. Efter det samt lite stekande i solen bytte jag om och åkte till hötorget för att träffa tjejer från min förra skola. Cilla fyller snart år och malin och jag hade planerat att jag skulle överraska henne i och med att komma utan att hon visste och hon blev så glad. Jag med, saknat henne. Vi satt och åt, snackade skit och skrattade i 3 timmar och man kände verkligen hur det likagärna kunde varit matsalen i sjöbergska för 3 år sedan. När restaurangen stände åkte vi hem, jag är helt slut efter en lång dag.

Imorgon är det söndag = föreställningsdag. Vi lovade att vara inne på carlssons till 9:30 imorgon och det löfftet är bara att hålla. Småbarn på dagen och vi på kvällen, kommer vara där till 20:30 ungefär och jag har 2 prov på måndag så det blir till att ta med plugg. Sista föreställningshelgen och det är sorligt, kommer sakna gänget!


Kärlek
Postat av: cilla

klart jag blev, har saknat min fia <3

2009-05-31 @ 10:12:14

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0