Alltid påväg

Jag har varit och tränat, 45 minuters spinning på Eriksdalsbadet en måndagmorgon. Jag är bäst. Instruktörerna som kör passen på morgonen brukar alltid uppmana att man ska ge sig själv en klapp på axeln som överhuvudtaget är där på morgonen och sedan om man bara gör sitt bästa har man fått ut maximalt av träningen. Nu låter jag som värsta träningsfreaket men jag är bara den som gillar att motivera mig själv och blir glad om någon kan dra nytta av det jag säger.


trött fia 5:45 på morgonen

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan sätta mig och plugga lite kemi. Börjar kl 13 idag och har två lektioner (Ma C och Eng B) fram till kl 16. I eftermiddag måste jag förbi Mini för attt repa lite, föreställning snart. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och säkert plugga lite till (alltid är det något, suck....) men imorgon blir det troligtvis shopping och bio med my partner in crime. Nej duschen var det, ciao.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0